GuruAnimal.com

Cyklovýlet na jezeře Bajkal

Před dvěma týdny jsme se vrátili z cyklovýlet na jezeře Bajkal. Skončili jsme naše dobrodružství ve velkém zamrzlém jezeře - a teď je čas mluvit o nich. Když opadla trochu přemýšlení o bolesti a chladu, a mají jen vzpomínky, je možné říci o „lepší stránky“ k. Po jízdě s větrem na ledě našeho velkého jezera - to je opravdu cool. Vítr ve tváři, hluboký pod nohama, a vy šlapat tvrdě, takže jen za studena nezachytil. A tyrkysové je nahrazen tmy, popraskání stuhy zkroucená a zkroucené pod špičatý kola.

Baikal pro mě - to je prostor, místo síly. To lze dobíjet jako baterie, přestávka od shonu, naslouchat sami sobě. Poprvé, když jsme šli do Bajkal bruslení, a teď - na kolech. Tato kampaň bude můj malý foto příběh.

Fotografie a text Korzhonova Danila

Otevřela jsem oči, a tam - krásu! Zvýrazněný v dolní části hory, jako by se zevnitř rubínově lehké vrcholy červenat, a měkký závoj světla obklopuje nekonečné krajka křišťálové příze rozsahy. 3-hodinový let, noční let do Irkutsku. A my se podařilo najít sám sebe mezi této neuvěřitelné krásy? Příběh. Před 2 lety jsme nabroušené brusle, a teď na sobě pneumatiky s hroty na zbrusu nová kola.

Nebyli jsme připojeny v době hotelech jsme měli v plánu strávit noc ve stanu na ledě. Jak to bylo pak prokázáno, jsme byli schopni zachytit všechno, a projít zajímavou cestou - z našeho oblíbeného kempu Oltrek Ushkaniye nahoru a zpět za týden. Celkově přišlo o něco více než 300 km. To je méně, než jsme byli bruslení, ale kampaň ještě bylo 2,5 týdnů.

Hned první den jsme dorazili Oltrek základně (mimochodem, jeden z mála databází, které sami a dobré minibus dovozyat místo bochníku), shromažďují naše rychlé koně a okamžitě šel k ledu. Kola překvapivě udržovány na ledu - jako suchý zip přilepený. Ale Max a Dennis pneumatik byl trochu levnější, a to pravidelně padají ze zvyku nebo prostě uklouzl na ledě. Takže pokud jste přemýšlel na Bajkal jízdu - nezapomeňte na dobrou zimní pneumatiky. Takže mohu s čistým svědomím poreklamirovat jeho vlastní - to Schwalbe led Spiker pro.

A večer jsme byli zkoumání jeskyně a jeskyně Oltrek ostrov. Vždy správný úhel iz malého průlezu do myší, aby se obří jeskyně.

Video: Bike cyklovýlet na Bajkalu Bajkal led

A večer to byl skvělý západ slunce. Sky oheň rozlila do fragmentů kousky ledu, a my budeme rádi plazili při hledání zajímavých příběhů. Zde, například, nebo medúzy, nebo baleríny, uvízl ve sněhu ...

A tato píseň dělala zda fotografy, nebo samotnou přírodu. Skutečnost, že máme tyto malé kousky Baikal srdce všiml větší vzdálenost, a připlížil se k němu na břiše :)

Domy přeměněn turistických těsnění, mluví místním jazykem - v těsnění. 5 Proto těsnění rozhodli druhý den ráno odjet Oltreka dohromady, oficiálně zahájil kampaň. Pokaždé, když jdete ven poprvé přes zimu na ledě, tak šťastný jako dítě! Brusle na hladkém ledě, flip, greesh slunce. Nicméně, tento rok jsme byli příliš pozdě, aby se k jezeru Bajkal: led již začala „formy“: začátek jarního ledu nejprve začne houstnout a horní vrstva je pokryta trhliny, stejně jako sníh formy a po několika dnech led je bílá úplně. Právě jsme se dostali na vrchol těchto „mutace“ ledu, takže prostor jsme viděli jen v místech.

Zvyknout si na jízdní kola, utahovací popruhy a utahování matic škodlivé, jsme absolvovali několik prvních kilometrů. Laskavý a bezstarostný a veselý, ale pátý bod trpí značně: kolobovniki, hřebeny, nerovný led reagovat okamžitě. Stručně řečeno, v noci jsme měli procházku tvrzené kovboje ... po polní cestě, ale i na asfaltu s otvory třepání se cítil ne tolik jako v ledu jezera Bajkal.

Jeden z mých nejoblíbenějších míst na Bajkal - skalní Ogoy. Podobně jako tváři obrovského draka. Nicméně, left-step krok vpravo, a drak se promění v hub ...

Z ostrova Cape Ogoy, šli jsme nahoru do buddhistické stupy. A vítr šel dolů k jezeru Bajkal.

Spousta čistého ledu, jsme se setkali s ne tak často. Nacházíte se na výlet k jezeru Bajkal? Přejít od poloviny února do začátku března. Tento rok byl velmi teplý a Baikal doslova taje před očima. Z toho bylo trochu smutno ... sledování a krásy vytvořené přírodou, jemné řetězce, krajky pokryté závojem ...

Video: cyklovýlet na jezeře Bajkal: obce. Listvyanka - Olchon (srpen 2012)

Na východní straně jezera, z malé moře, mnoho jeskyní, jeskyní. Někdy se natáhnout na desítky metrů hluboké Olchon. Tyto jeskyně, ve kterých se schovat, nebo dokonce postavit stan! Kdyby jen ostré jehly na krápníky visící ze stropu :)

Dovedu si představit, že může být velká při západu slunce. Ale trubka volá, a musíme se pohnout kupředu v Khuzhir.

Pojedeme podél pobřeží Olchon: je výhodou bicyklu. Na autě jezdit děsivější. Obvykle led je jemnější, s prodyhu, právě na souvrati.

Večer jsme byli v Khuzhir. Stále mám v poslední době překvapilo, jak málo obec rychle popadl svou pozici Baikal cestovního ruchu kapitál. K dispozici je chata s velkým nápisem „Internet Cafe» A, B&B - a to vše v těchto stájích, že Francouzi se domnívají, že fanoušci jít na jezeře, existuje celá řada omráčeného „hvězdy“ jako B&B :)

Neboť my nemáme čas na slunce - v Khuzhir jsme vstoupili pozdě. Ztratili jsme stopu ledové dráze MRS-Khuzhir a zbloudili, bít obří pole ledových pahorků. To denok nám ukázala, že ne všechno je tak jednoduché a jasné. Výlet se bude náročné fyzicky, se svými pokusy. Když přetahujete železný kůň s 20 kilogramy nákladu na něm přes torosnyak - nebude to najít.

V dopoledních hodinách jsme se zaměřili na šamana.

Burhan stále splňuje první paprsky barevnými stužkami. Svatyně asijský, přesto:

Krásně tady tiše. A západy slunce, svítání vždy laskavý, a to i bez Tuček -)

V tento den jsme šli na Cape Khoboy. Cestou jsme měli několik schůzek. Křížený s pěkným skupinou turistů jdou „pryč“ svého psa, jejich přípojných vozidel ještě v Khuzhir. Pes nás doprovázel na Cape Khoboy. Překvapivě, někdy běžel mnohem rychleji, než jsme šli a asi 40-50 km na konci dne jsme překonali. Skončíme se psem „slitiny“ pražce skupiny až do dalšího dne.

Bajkal je vždy úžasné, i když led začal tát. Tyrkysová někdy zlomí a rampouchy volné diamanty jsou na souvrati:

Blížíme se Hoboyu. Silnice bude horší a horší. Gromandye kusy ledových ker, pahorků, zkřížil naši cestu. Led je téměř vždy uzavřen sníh.

Dokonce i parkoviště najít obtížné. Vstali jsme nakonec pod mys Khoboy ve stanu. Lake pak právě zuří: led praská hystericky se zhroutí, a Hobo - bezmeznou pole pahorků, tak taková, že více podobají ledovce. Strávit noc na ledu bylo, mírně řečeno, není pohodlné.

Video: cyklistický výlet v zimě na Bajkal, Stas v Ufa1.ru vydání

Druhý den jsme museli přejít přes trhliny. V dopoledních hodinách jsme se setkali cyklistu, který měl už někde selže. A byl svědkem selhání chlapa řidiče. Směle dát ledovou trhlinu na palubě, a samozřejmě, o minutu později odvážně vyleze z vody ...

Přešli jsme toto:

Na nohou jsme Frostwalker. Velmi cool věc. Dejte na horní části boty, pod bodců železa do plastu. Nohy nejsou klouzat na ledě, a umístění hrotů jít neruší.

Pokud někdo není obeznámen s pneumatikami s hroty, vypadá to, že tento krokodýl, jako je tento:

Pole pahorků Hobo. Každoročně Baikal neklidný. Vážnost jezera v rozporu s klid a monumentality Olchon.